Aangepaste voorwaarden Mijn VDAB

We hebben de algemene voorwaarden van Mijn VDAB aangepast. Ze moeten ondertekend worden door de zaakvoerder om je account op vdab.be verder te kunnen gebruiken.

Bekijk onze nieuwe algemene voorwaarden

Waarom hebben we de voorwaarden aangepast?

De nieuwe algemene voorwaarden zijn er om de bescherming van de persoonsgegevens te garanderen in het kader van de algemene verordening gegevensbescherming (AVG of GDPR). 

Wat is er precies veranderd? 

We verduidelijken wie welke gegevens mag raadplegen of bewaren. 

Wat moet je doen om in orde te zijn?

Ben je zaakvoerder? 

Klik op de banner in je Mijn VDAB-account om de nieuwe algemene voorwaarden te ondertekenen via eID of itsme.

Ben je niet de zaakvoerder? 

Dan heb je 2 mogelijkheden:

  • Bezorg de link in de banner aan de zaakvoerder (naam terug te vinden in de rubriek ‘functies’ in de Kruispuntbank van Ondernemingen) en vraag de zaakvoerder om de nieuwe voorwaarden digitaal te ondertekenen.
  • Klik op de link in de banner en vul een aantal gegevens in. Daarna ontvang je een mail met verdere instructies.  

Wat gebeurt er als je de nieuwe voorwaarden niet ondertekent? 

Als je de nieuwe voorwaarden niet ondertekent, sluiten we je account af. Je kan daarna wel een nieuw account aanvragen.