Mijn VDAB is een geregistreerde ruimte die je heel wat gratis mogelijkheden biedt om de kandidaat van je dromen te vinden. Met Mijn VDAB kan je gratis:
je vacatures publiceren in de grootste jobdatabank van Vlaanderen,
je vacatures laten nalezen door een bemiddelaar,
cv's van geschikte kandidaten bekijken in de cv-databank,
nieuwe interessante cv's via mail ontvangen,
de hulp van een bemiddelaar inroepen om geschikte kandidaten te vinden.
Hoe krijg ik toegang tot Mijn VDAB?
Als nieuwe gebruiker moet je je eerst registreren.
Na het invullen van het registratieformulier, kan je het contract 'Mijn VDAB voor bedrijven' downloaden.
Nadat VDAB het ondertekende contract heeft ontvangen, krijg je een persoonlijke gebruikersnaam en paswoord waarmee je toegang krijgt tot Mijn VDAB.
De cv-databank is een databank met cv's van sollicitanten. Via uitgebreide zoekfuncties op beroep, studies, regio… of via trefwoorden selecteer je een aantal cv's. Vervolgens kan je die persoonlijke selectie bewaren, zodat je ze niet iedere keer opnieuw hoeft in te geven.
Als werkgever, wervingskantoor of uitzendkantoor kan je gratis zoeken in de cv-databank. Opgelet: uitzendkantoren moeten wel erkend zijn in Vlaanderen.
Kan VDAB mij helpen om geschikte kandidaten te vinden?
We doen er bij VDAB alles aan om ervoor te zorgen dat je vacature ingevuld geraakt. Je kan ze gratis op onze jobsite plaatsen en zoeken in meer dan 180.000 cv’s. Bovendien bieden we extra mogelijkheden aan.
Moet ik rekening houden met bepaalde richtlijnen als ik vacatures publiceer via Mijn VDAB of de cv-databank gebruik?