Hulp nodig?

Klantgericht communiceren: klachten behandelen Online

Omschrijving

Hoe ga je om met moeilijke klanten en klachten? Hoe geef je de klant een tevreden gevoel, ook als je hem niet echt hebt kunnen helpen? In deze interactieve online workshop focus je op concrete situaties. Je leert de LEO-techniek toepassen in de praktijk. Bovendien leer je uit de ervaring van andere cursisten.

Lees meer...

Toelatingsvoorwaarden

Om deze workshop te volgen, moet je je inschrijven. Hiervoor heb je een VDAB-account nodig.

Om de stap  te zetten naar klachtenbehandeling, een moeilijker aspect van communicatie, is het belangrijk dat je al een klantgericht gesprek kunt voeren en dat je weet wat een klantvriendelijke houding is. Ben je hiermee nog niet vertrouwd, bereid je dan voor met  de online cursus ‘Omgaan met klanten’. Ook ‘Succesvol communiceren in moeilijke situaties’ is zeker een aanrader.

Contactinfo

vdabworkshops@vdab.be

Doelgroep

Werknemer of werkzoekende

Kostprijs

Gratis

Leervorm

Online

Cursusduur

1 uur 30 min

21e eeuwse vaardigheden

Komende workshops

Klantgericht communiceren: klachten behandelen

Startdatum Leervorm Sessies Data Deelnemers Organisator
06-12-2021 Online 1 06-12-2021, 13:30-15:30
7 van 7 VDAB
Volzet